AI in customer service: van hype tot actie

Ontdek hoe je met AI in customer service je klantendienst sneller, menselijker en efficiënter maakt. Praktisch, helder en direct toepasbaar.
  • icon Vanaf 03/02/2026
  • icon Gent
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 695,00 excl. BTW
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 03/02/2026
  • icon Gent
  • icon 695,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Ontdek hoe je met AI in customer service je klantendienst sneller, menselijker en efficiënter maakt. Praktisch, helder en direct toepasbaar.
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM

Train the trainer: collega’s opleiden met de juiste didactische vaardigheden.

Helpt u graag nieuwe collega's om zich in te werken? Leer met deze korte cursus de juiste didactische vaardigheden om uw collega's te ondersteunen.
  • icon Meerdere startdata vanaf 04/12/2025
  • icon Diverse locaties
  • icon 4 sessie(s)
  • icon Vanaf 625,00 excl. BTW
icon chevron right
  • icon Meerdere startdata vanaf 04/12/2025
  • icon Diverse locaties
  • icon Vanaf 625,00 excl. BTW
  • icon 4 sessie(s)
Helpt u graag nieuwe collega's om zich in te werken? Leer met deze korte cursus de juiste didactische vaardigheden om uw collega's te ondersteunen.

Feedforward in actie: verbeteren van (team)prestaties

De opleiding "Feedforward in Actie" biedt een diepgaand inzicht in de kracht van feedforwardgesprekken als instrument voor het verbeteren van prestaties binnen organisaties. D
  • Enkel op maat
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
De opleiding "Feedforward in Actie" biedt een diepgaand inzicht in de kracht van feedforwardgesprekken als instrument voor het verbeteren van prestaties binnen organisaties. D
  • Samenwerking met SBM
6 van 6 resultaten